.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث فرودگاه دريايي در سواحل لنگرود

شهردار لنگرود از احداث فرودگاه دريايي در ساحل چمخاله اين شهر خبر داد.

حسن پورقربان آمادگي اين شهر را براي استقبال از مسافران و ميهمانان نوروزي اعلام كرد و افزود: آماده‌سازي فضاي سبز، نصب تابلوهاي ورودي و خروجي، تهيه بروشور، سي‌دي و بولتن، رنگ‌آميزي جداول، نصب تابلوهاي راهنمايي و رانندگي در مسير و جمع‌آوري زباله از حاشيه شهر جزو اقدامات شهرداري لنگرود براي استقبال از مسافران نوروزي است.
وي با بيان اينكه پيش‌بيني مي‌شود نوروز امسال روزانه بيش از 200 هزار مسافر و گردشگر وارد لنگرود شوند، گفت: آسفالت سه خيابان شهر لنگرود با هزينه 2 ميليارد ريال از ديگر اقدامات شهرداري تا پايان سال جاري است.
شهردار لنگرود در باره امكانات رفاهي و اسكان مسافران اظهار داشت: در پارك حاشيه جاده چمخاله با همكاري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كيوسك‌هايي براي حضور مسافران آماده شده است و از هم اكنون در حال شناسايي خانه‌هاي استيجاري در اين مكان هستيم تا طبق نرخ مصوب، به مسافران مراجعه‌كننده اجاره داده شود.
پورقربان با برشمردن جاذبه‌هاي گردشگري لنگرود تصريح كرد: با توجه به قرار گرفتن استخر كياكلايه و نزديكي آن با مناطق شهري، اين موضوع سبب افزايش تعداد گردشگران است.
وي در باره راه‌اندازي اسكي در ساحل چمخاله گفت: امسال در ايام نوروز شهرداري لنگرود براي رفاه بيشتر مسافران اقدام به تدارك كالسكه‌راني در ساحل چمخاله و پارك فجر، قايق‌ پدالي، آلاچيق‌هاي شناور، آلاچيق و سفره‌خانه سنتي و كافي‌شاپ و هواپيماهاي پروازي زير نظر اساتيد مجرب و بين‌المللي در پارك فجر چمخاله كرده است.
شهردار لنگرود پروژه‌هاي آينده طرح سالم‌سازي درياي چمخاله را آسفالت طرح و ايجاد سيستم روشنايي به طرف جاده قديم، افزايش تعداد آلاچيق‌ها، توسعه پارك بازي و ايجاد پارك در نقطه ديگر، نصب برج نور در سه نقطه و غرفه‌هاي ويژه براي عرضه صنايع دستي استان و شهرستان، توسعه مبلمان شهري و فضاي سبز اسكله عنوان كرد.
وي خاطرنشان كرد: طرح توسعه مسير شرق و به سمت اسكله براي جذب بيشتر گردشگران و جهانگردان و ايجاد فرودگاه دريايي در منطقه ساحل چمخاله براي حمل و نقل بهتر از ديگر پروژه‌ها است.
پورقربان از ساخت پاركينگ طبقاتي در مركز شهر، اجراي پروژه راه‌اندازي سيستم قايقراني از رودخانه بزرگ شهر به چمخاله و بالعكس و بازبيني طرح جامع لنگرود خبر داد.
وي درياي چمخاله، پارك فجر، تالاب‌هاي طبيعي، منطقه توريستي ليلا كوه، پل خشتي و ... را از جاذبه‌هاي گردشگري لنگرود عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.